• רופא שיניים בפרדס חנה

• מרפאת שיניים בפרדס חנה

• רופא שיניים בפרדס חנה

טיפול שיניים עם גז צחוק

הכלי הטיפולי הטוב ביותר לילדים ובעיקר לכאלו שחוו התנסות לא מוצלחת במרפאת שיניים הוא למעשה הגישה האמפאטית לילד, הסבלנות, והידיעה שגם אם לא נטפל היום  בוודאי נשפר את הסיכויים לטפל בפגישה הבאה.
אנחנו לא בעד הפעלת לחץ מכל סוג שהוא על הילד.
שיתוף הפעולה ביננו לילד, יצירת מערכת יחסים חברית ואמיתית בשילוב שיטות רבות שפיתחנו במהלך למעלה מ20 שנות נסיון הם ערובה להצלחה
ברוב רובם הגדול של המקרים.
גם במקרים קיצוניים בהם הילד לא מוכן בשום אופן לשתף פעולה עם הרופאה, הוא תמיד יזכור את המרפאה כידידותית ולא מלחיצה.
למעשה, במקרים כאלו וגם באחרים זהו סוג של תהליך, אותו עוברים ההורים עם הילד, והילד עם עצמו ועם המרפאה עד להצלחת הטיפול, לעיתים הדבר דורש מספר מפגשים של הכרות עד לקבלת האמון בצוות המטפל .
 אולי הדבר נשמע הזוי אבל בדרך כלל הילד מזכיר להורים על הפגישה המתוכננת במרפאה ומגיע בשימחה לטיפולים.
היתרון הגדול בשימוש בגז צחוק בעיקר אצל ילדים הוא , שמעבר לתחושת הנועם והרגיעה בטיפול,
הילד לא זוכר מה בדיוק היה בטיפול, גם אם במהלך הפגישה היו אי אלו קטעים לא נעימים.
יש לזכור כי חווית הכאב היא אינדיווידואלית וכל אדם יחווה את אותו כאב ברמה שונה.
סף הכאב יכול להתבטא בהרמת יד קלה אצל אחד וצווחה מפחידה אצל אחר.
אפילו הסבר פשוט לילד שלפעמים יתכן וירגיש קצת לא נעים עשוי לווסת את התגובה ולהפוך את הטיפול מבלתי אפשרי לאפשרי.
כמובן שיש להפעיל את כל ה״כלים״ שיש ברשותנו על מנת להצליח לטפל ובסך הכל שילוב של הדברים יחד
הוא זה שמביא את ההצלחה המיוחלת לילד להורים וכמובן גם לנו.
טיפול שיניים עם גז צחוק הינו כלי טיפולי מוצלח ביותר, שמיש לרוב בטיפול שיניים אצל ילדים וכן במבוגרים במצבי חרדה דנטלית ברמות שונות, מסייע בהרגעת המטופל ומשפר משמעותית את הספק הטיפול באותה הפגישה, במקרים קיצוניים ניתן לשלב רופא מרדים (לא בהרדמה מלאה אלה תוך כדי טשטוש).

טלפון המרפאה 04-6376999

טלפון: 04-6376999

שעות פתיחת מרפאת השיניים: א', ב', ה', 09:00-14:00 ג', ד', 09:00-14:00; 16:00-18:00

כל הזכויות שמורות © לרופא שיניים ד"ר בן שבת– רופא שיניים בפרדס חנה רחוב האורנים 28 | Wisy - קידום אתרים